Модуль «Комплексна система табельного обліку і контролю доступу (КСТО)»
Призначений для ведення табельних даних і обліку на їх основі робочого часу. Може використовуватися нормувальником, табельщиком, розраховувачем заробітної плати. Функціонує спільно з іншими модулями комплексу «КОМІНТЕХ: Управління персоналом.
Модуль КСТО включає базовий блок «Табельний облік» і розширення «Система контролю управління доступом» и «Підприємство», що використовуються для створення апаратно-програмних комплексів контролю і реєстрації доступу працівників на підприємство.
Базова функціональність модуля «Табельний облік»:
Планування робочого часу:
Виконується з урахуванням режимів роботи підприємства, що залежать від річного фонду робочого часу, типу і тривалості робочого тижня, зміни.
Функції:
- ведення списку режимів підприємства і їх використання для планування графіків;
- формування планових графіків за будь-який період з використанням шаблонів змін відповідно до режимів роботи підприємства, ручне заповнення;
- ведення архівів графіків;
- «прикріплення» групи працівників до одного графіком або призначення індивідуального графіка;
- автоматичний перенос планових графіків в табель відпрацьованого часу.
Облік фактичного часу:
Ведеться в формі стандартного табельної листа з відпрацьованим часом за кожен день місяця. Також забезпечується:
- заповнення робочого листка майстром зміни для передачі даних в табель відпрацьованого часу;
- відображення в робочому листку відомостей про відпрацьований час з кожної професії протягом однієї зміни;
- ведення табельних листів з урахуванням структури підприємства і переміщень працівників;
- автоматичне формування табеля з урахуванням графіка і відпрацьованого часу з даних робочого листка, журналу неявок;
- підсумований облік робочого часу;
- облік робочого часу за індивідуальними графіками;
- облік фонду відхилення умов праці від графіка робочого часу;
- облік роботи у шкідливих умовах.
Журнал неявок використовується для реєстрації документів, що підтверджують відхилення від планового графіка працівника (відпускних записок, листів непрацездатності і т. д.).
Аналіз відпрацьованого і не відпрацьованого часу:
Виконується по окремим структурним підрозділам або підприємству в цілому. Видаються типова форма П-5, відомості табельної обліку, накопичувальні відомості використання робочого і додаткового часу за будь-який період, форми статистичної звітності з праці (1-ПВ, 3-ПВ).
Територіальний обмін даними:
На підприємстві призначається головний підрозділ, який буде приймати дані від віддалених (підлеглих) ділянок. У функції головного підрозділу входить оновлення персональних даних, графіків роботи і прийом інформації. Функція підпорядкованих підрозділів – передача табелів, робочих листків і неявок.
Розширення «Система контролю управління доступом (СКУД)»
Розширення має універсальний інтерфейс для взаємодії з табельним обліком і автоматизує функції управління системою контролю доступу персоналу на підприємстві. Дозволяє налаштовувати доступ до робочих зон, враховувати місцезнаходження персоналу в кожен момент часу, управляє пропуском персоналу на територію підприємства.
Компоненти розширення:
Автономна служба «Опитування» для синхронізації даних програмного і апаратного забезпечення в режимі реального часу:
- аналіз змін в графіках роботи персоналу в базі даних табельного обліку;
- зіставлення нових і змінених графіків роботи з зонами і маршрутами прямування для конвертації змін в єдину таблицю доступу КСТО;
- передача таблиці доступу центрального серверу КСТО;
- аналіз появи нових даних про рух в робочих зонах (фактичні проходи після відміток на зчитувачах);
- конвертація відміток зі зчитувачів в єдину таблицю часу перебування персоналу в робочих зонах;
- передача таблиці часу перебування персоналу в робочих зонах в базу даних модуля «Табельний облік».
Інтерфейс користувача для управління контролем доступу персоналу до робочих зон:
- довідник зон контролю доступу;
- довідник маршрутів слідування до місця роботи (об'єднання зон в групи);
- відповідність планових графіків і маршрутів;
- реєстр карток доступу;
- управління доступом персоналу на територію підприємства;
- управління доступом відвідувачів на територію підприємства персоналу (реєстр відвідувачів);
- відомості про поточне місцезнаходження персоналу і відвідувачів підприємства;
- архів відомостей про переміщення персоналу і відвідувачів по території підприємства за вказаний період часу;
- формування табеля виходів на основі реєстру відміток на контрольних пунктах (робочих зонах).
Звіти:
- довідка про оцінки працівників на контрольних пунктах;
- довідка про оцінки працівників по маршруту;
- список реєстрацій за період.
Розширення «Підприємство»
Призначено для врахування особливостей робочого часу на підприємствах різних галузей. Розширення містить всі обов'язкові можливості для врахування специфіки роботи підприємств: реєстрація робіт в типових і особливих умовах, контроль проходження особливих зон, облік часу для оплати в залежності від роботи в конкретних підрозділах, спеціалізована звітність. Всі ці можливості підкріплені надійним сховищем даних і реалізацією у вигляді клієнт-серверної архітектури на базі MS SQL-сервера.