«КОМІНТЕХ. УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ». ДЛЯ НЕВЕЛИКОГО ПІДПРИЄМСТВА.

На сьогодні оптимізація бізнес-процесів вже не є привілеєм, а становить буденну необхідність будь-якої організації. Що ми розуміємо, коли говоримо про автоматизацію управління персоналом на підприємстві?

Це насамперед створення ефективного сервісу, який дозволяє упорядкувати процес формування, підтримки, роботи, аналізу та контролю при виконанні комплексу заходів та рішень. Такі функції потрібні як на рівні корпорації, так і для підприємств з невеликою чисельністю, але обсяг функціоналу для них різний.

Наш модуль «Для невеликого підприємства» дозволить:

  • Оптимізувати кадровий облік та облік заробітної плати;
  • Бути впевненими, що облік та розрахунки на вашому підприємстві ведуться згідно останніх законодавчих змін;
  • Виконувати розрахунки та ведення в системі з інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом, максимально адаптивним під сферу діяльності підприємства;
  • При відсутності бажання / змоги витрачати ресурси на актуалізацію та утримання IT-інфраструктури і обладнання, додатковою перевагою стане – можливість інтеграції ПЗ в хмарні сервіси.

Так що, запрошуємо до себе у гості для знайомства та бесіди на улюблені теми з управління персоналом.