«ПОШУКОВА СИСТЕМА»

Однією з можливостей, реалізованих у модулі «КОМІНТЕХ. Управління персоналом. Кадри», є пошук працівників за вказаними критеріями в базі даних, що дозволяє швидко отримувати необхідну інформацію про працівників підприємства.

При цьому «Пошукова система» може будувати вузькоспрямовані смислові запити за різноманітними критеріями відбору, які необхідні для роботи з трудовими ресурсами (що важливо при великому штаті співробітників).
Для здійснення пошуку Вам необхідно всього лише вказати умови пошуку та реквізити для виведення їх результатів. Після вибору яких існує можливість зберігати налаштування і користуватись ними в подальшому.
Після здійснення пошуку користувачеві надаються такі можливості:
  • переглянути список працівників, які відповідають умовам пошуку;
  • змінити сортування даних;
  • додати групування даних (в т.ч. і багаторівневе);
  • викликати документ «Особиста картка» для працівника зі списку;
  • роздрукувати результат пошуку з можливістю налаштування особливостей виведення;
  • експортувати результат пошуку у файл формату MS Excel.

Саме ці можливості, відповідно до досвіду наших клієнтів, є ефективними інструментами для побудови численних звітів та базою для аналізу штату працівників підприємства.