НАМ 30 РОКІВ…ТА ЦЕ ТІЛЬКИ ПОЧАТОК!

Все свідоме життя наша компанія займається розробкою програмного забезпечення в галузі управління персоналом, має низку нагород, міжнародний сертифікат якості ISO 9001:2015 та безцінну базу вірних партнерів.

Найпам’ятніші моменти назавжди залишаться з нами… Перше впровадження модуля «Заробітна плата» на відомому Артемівському заводі шампанських вин, коли замість принтера розрахункові листки «полізли» на екран монітора, зате вони були з нарахованою зарплатою!
💎 25 років тому було перше впровадження цілого комплексу програм управління персоналом (Кадри, Заробітна плата, Табельний облік) на підприємствах вугільної промисловості. Перше випробування пройшла й апаратно-програмна «Комплексна система табельного обліку та контролю доступу» (КСТУ). Пізніше як додаток з’явився модуль «Робоче місце охоронця». Дякуємо всім нашим партнерам постачальникам обладнання за спільні етапи життя, безсонні ночі та хвилювання при впровадженні.
🦾 Потім були галузеві розробки для машинобудування, енергетиків, металургії, освіти, банківської сфери, будівництва, торгівлі, бюджетної сфери тощо.
За 30 років ми створили велике «генеалогічне» дерево. Його гілки розкидані від Львова до Києва, від Кривого Рогу до Харкова, Бахмута до Дніпра, від Покровська до Павлограда. Дякуємо величезній армії вірних партнерів та нашому уряду, який постійно видає нові закони та тримає нас у тонусі!
🫂 Але головне досягнення – це наша команда, яка постійно поповнюється новими людьми, близькими за духом та творчими амбіціями. І є кістяк, хребет компанії, супер професійний та перевірений багаторічним досвідом. Низький уклін їм за витримку та стійкість!
Що накопичилось за 30 років? Втома? Ні! Прагнення працювати та розвиватися – ТАК! Бажаємо процвітання нашій прекрасній Україні, мирного неба, розвитку економіки та благополуччя сім’ям!

🎁 На честь нашого ювілею прийміть невеликий подарунок – онлайн-сервіс «Особистий кабінет співробітника» за символічною вартістю всього за 1 грн. Залюбки організуємо святкову презентацію та допоможемо у впровадженні сервісу!