Пенсійний фонд України реалізував можливість оперативного подання роботодавцями відомостей про прийняття працівника на роботу, його переміщення з одного структурного підрозділу до іншого або переведення на іншу постійну посаду або роботу, звільнення, поновлення на роботі, тимчасове припинення/відновлення дії трудового договору в режимі реального часу.
Подати дані роботодавці можуть онлайн: в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України додана можливість завантаження zip-архіву з xml-файлом, що містить відомості про трудові відносини.
В комплексі програм «КОМІНТЕХ. Управління персоналом». Модуль «Кадри» розроблена можливість підготовки xml-файлу для подання відомостей про трудові відносини в особистому кабінеті страхувальника у розділі Комунікації з ПФУ / Відомості про трудові відносини (оперативне подання інформації) для оперативного бронювання працівників.
❗Для підготовки xml-файлу оберіть Звіти \ Військовий облік \ Формування xml-файлу відомості про трудові відносини.
У параметрах звіту слід вказати період, за який необхідно сформувати дані, шлях для збереження файлу, та, при необхідності, встановіть ознаку для відображення найменування професії за ДК-003. Якщо ознака не встановлена, буде відображатись професія за внутрішнім довідником.
У xml-файл будуть збережені дані по співробітникам, які у вказаному періоді:
🔹 були прийняті
🔹 були звільнені
🔹 були переведені
🔹 у яких почався та\або закінчився період припинення трудових відносин
🔹 у яких почався та\або закінчився період договору ЦПХ
🔹 у яких почався та\або закінчився період ГІГ-контракту.